Ga direct naar inhoud

De eerste stap in effectief beheer van al je content

Een contentaudit biedt je in korte tijd een praktisch verbeterplan voor de complete contenthuishouding van je organisatie.

Aan de hand van kwalitatief en kwantitatief onderzoek zet je organisatie de eerste stap richting effectief contentbeheer. Dit houdt in dat content in één keer wordt ontwikkeld en aangepast. Kanaalonafhankelijk en fact-based, zodat alles draait om beter presterende content.

  • Maakt zichtbaar hoe je content en je contentorganisatie nog beter kan presteren.
  • Een businesscase gebaseerd op kwantitatieve en kwalitatieve gegevens.
  • Zorgt ervoor dat je gericht kunt gaan verbeteren.
  • Focus op de klant- of medewerkersbehoefte.

Een contentaudit is een analyse van alle content binnen je organisatie. Je krijgt inzicht in de kwaliteit en zet gelijk de eerste stap richting de verbetering van je content en contentmanagement-organisatie.

We kijken verder dan alleen de content

Data Direction inventariseert de beschikbare content binnen je organisatie en analyseert welke informatie écht belangrijk is. Ook bekijken we werkprocessen, contentbronnen en -systemen. Daarbij stappen we in de schoenen van zowel je klanten als medewerkers.

Wil je je content of je contentorganisatie naar een hoger plan tillen door je publicaties beter aan te laten sluiten op de behoeften van klanten en/of medewerkers? We helpen je graag een handje.

Neem contact met ons op.