Benieuwd naar de kwaliteit van je content?


Wil je weten van welk niveau je content is? Is het actueel, consistent en vindbaar? Of haal je onvoldoende rendement uit één van je kanalen?
Een contentaudit geeft jouw organisatie inzicht in hoe jij je content laat aansluiten bij de behoefte van de klant of medewerker.

Vraag nu een contentaudit aan

Icon check

Geeft inzicht in de kwaliteit van alle content



Icon check

Gebaseerd op kwantitatief én kwalitatief onderzoek



Icon check

Voor een effectief beheer van alle content



Icon check

Focus op de klant- of medewerkersbehoefte



Wat is een contentaudit?

Een contentaudit is een analyse van alle content binnen je organisatie. Je krijgt inzicht in de kwaliteit en zet gelijkt de eerste naar de verbetering van jouw content en contentmanagement organisatie.


Wat is het resultaat van een Contentaudit?

In korte tijd een praktisch verbeterplan voor de totale contenthuishouding van je organisatie. Gebaseerd op een kwalitatieve en kwantitatieve business case. Hiermee zet jouw organisatie al de eerste stap in effectief beheer van alle content.

Hoe wordt de contentaudit uitgevoerd?

Data Direction maakt een gestructureerde inventarisatie van alle beschikbare en noodzakelijke content, content werkprocessen, contentbronnen en -systemen bezien vanuit de klanten en medewerkers van jouw organisatie.

CONTENTAUDIT

Cases


  • ANWB
    ANWB-groot
  • UWV
    Case_UWV
  • Gemeente Ede
    Case_ede