schermafbeelding-2017-06-21-om-15-40-18

Data Direction partner van Adfo Groep’s Contentmarketing & Storytelling Event

Op dinsdag 26 september 2017 is het Contentmarketing & Storytelling Event van Adfo Groep. Data Direction is partner en zal deze dag inhoudelijk bijdragen met een ijzersterke break-out sessie over contentstrategie en content DNA.
Contentexpert Atie de Heer vertelt tijdens haar break-out sessie hoe je bouwt […]

Lees meer →
@dailyshoot 
2011/03/10: Make a photograph of a beautiful simple shape, such as an egg, today. Utilize lighting and focus to make it sing. #ds480

All tools are simple, and look! That wrench is singing.

This is day two of playing the Dailyshoot Anti-Assignment, doing the opposite of the prompt. This is not strictly the complaint that others have voiced about repeated assignments-- it is meant to demonstrate you can be creative in the opposite direction.

Or not.

Selectie van contenttools in vijf stappen

Als je werkt voor een contentorganisatie, groeien de ontwikkelingen je snel boven het hoofd. Maar met goed gereedschap kun je efficiënter en sneller werken. Of je nu het CMS moet vervangen, een nieuw ticketingsysteem wilt invoeren of workflows gaat automatiseren, er bestaan handige tools om je te […]

Lees meer →
210405641_ec2fc4ffe6_b

Goed gereedschap is onmisbaar voor een content professional

Als bedrijf heb je veel te vertellen. Bijvoorbeeld over je producten, je kennis en wat je uniek maakt. Over waar je mee bezig bent, of heen wilt. Allemaal relevante informatie voor klanten, medewerkers en wie je verder wilt bereiken. Maar krijg die verhalen maar eens geproduceerd, én gepubliceerd […]

Lees meer →
cap_0597

Terugblik workshop contentstrategie in het ContentLAB

Wegens succes en veel interesse stond het thema ‘contentstrategie met een eigen content DNA’ in ons ContentLAB van 20 april opnieuw centraal. Het was weer een leerzame en inspirerende middag vol theorie, strategie, creativiteit én scrum!
Tijdens het ContentLAB deelde Atie de Heer (oprichter Data Direction) haar visie […]

Lees meer →
16819364_1269777313058907_114563977885611809_o

Content die werkt: dankzij je eigen Content DNA

Als organisatie heb je altijd veel te vertellen. Over je producten, kennis of onderscheidend vermogen. Ofwel over wie je bent en waar je heen wilt. Allemaal content. Om dit doelgericht en consistent met jouw klanten te communiceren heb je een Content DNA nodig. Maar wat is een Content […]

Lees meer →
cap_0859

Voorjaarsreceptie 2017: Deel je content DNA

Op donderdag 9 maart organiseerde Data Direction haar jaarlijkse bijeenkomst. Zonder content is een receptie van Data Direction niet compleet. Het thema van deze avond was ‘Content DNA’.

Het juiste Content DNA vertelt het verhaal van jouw organisatie. Je content is herkenbaar, trekt aandacht en wordt beter gelezen […]

Lees meer →
16665897_1269779896391982_8075168828826309287_o

Atie de Heer over Content DNA tijdens Social Today

Op dinsdag 14 februari sprak Atie de Heer over content DNA op het event Social Today van Frankwatching. Tijdens het event dook de bezoeker in de wereld van social content, customers en commerce. Bekijk de aftermovie van Social Today 2017.
Atie de Heer, oprichter en directeur van Data […]

Lees meer →
website_blogimage

Zonder contentstrategie geen bestaansrecht

Klanten verwachten van een organisatie bij elk contact een unieke beleving, duidelijkheid en een bruikbaar antwoord op hun vragen en behoeften. Ook verwachten zij bij elk contact continuïteit in het verhaal. Niet dezelfde content, maar wel dezelfde boodschap.
 
Is een contentstrategie echt nodig?
Ja, zonder een […]

Lees meer →