Vijfentwintig jaar content

Het is 25 jaar geleden dat Data Direction de wereld van content instapte. Een wereld die een steeds grotere rol speelt in de relatie tussen mens en bedrijf. We willen dit jubileum niet zomaar voorbij laten gaan. Graag vieren, delen en beleven we deze mijlpaal samen met jou.

Ben je erbij op donderdag 9 mei 2019?

Save the date

  • Datum & tijd
  • Locatie
  • Route
  • Parkeren
Datum & tijd
Programma donderdag 9 mei 2019
  • 17:30 uur   Ontvangst & champagne
  • 18:30 uur   Aanvang programma & walking dinner
  • 19:00 uur   De wereld van content: 25 jaar in beeld
  • 21:00 uur   Einde programma

Bekijk het thema

Locatie

COMM Museum

COMM, voorheen Museum voor Communicatie, is dé plek waar je de invloed van  content, communicatie en reclame ervaart (voorheen Museum voor Communicatie).

COMM, Zeestraat 82, 2518 AD Den Haag

Toegankelijkheid

Alle verdiepingen van het museum zijn toegankelijk voor rolstoelgebruikers en mindervaliden.

Aanmelden

Route
Openbaar vervoer

De dichtsbijzijnde haltes zijn Mauritskade, Javastraat / Alexanderplein.

Bus: neem lijn 22 of 24 (vanaf Den Haag Centraal Station) en stap met lijn 22 uit bij halte Mauritskade of Javastraat. Stap met lijn 24 uit bij halte Mauritskade / Alexanderplein.

Tram: tram 1 stopt tijdelijk niet bij halte Mauritskade. Stap vanaf tram 1 bij halte Centrum over op bus 24, 31 of 61. Deze bussen stoppen bij de halte Javastraat en Alexanderplein.

Met de auto

Vanuit de A12 en N44 volg je de Utrechtsebaan richting de Javastraat of de Mauritskade.
COMM grenst aan de ‘poort’ van de stad aan de Zeestraat 82.

Plan je route

Parkeren
Parkeren bij COMM

Parkeer eenvoudig op Plein 1813 (betaald parkeren) Of in de parkeergarage ParkKing Mauritskade/Zeestraat (Mauritskade 4), hier geldt een tarief van € 1,75 per uur of € 22,50 per dag.

Plan je route met Google Maps:

Stap in de wereld van content

Op donderdag 9 mei 2019 viert Data Direction haar 25-jarige jubileum. Waar kan dat beter dan in COMM? Dé plek waar je de invloed van content, communicatie en reclame ervaart (voorheen Museum voor Communicatie).

  • Thema

Van zenden naar verbinden met content

In 1994 richtte Atie de Heer Data Direction op. Toen data nog de inhoud, het verhaal of de boodschap betekende. Met deze naam onderstreepte Data Direction haar missie ‘data in de juiste richting zetten’.

Het was ook de start van een bruisende tijd; één waarin alleen ‘zenden’ langzaamaan veranderde in ‘verbinden’.

De komst van het internet transformeerde de wereld; we werden als consument minder afhankelijk en maakten steeds meer onze eigen keuzes in de explosief toegenomen nieuwe kanalen en middelen. We zochten en vonden elkaar steeds meer in de digitale wereld. Het was de tijd waarin data in content veranderde.

Nu, vijfentwintig jaar later, is content overal, stromend van mens tot mens, van bedrijf tot bedrijf en van laag tot laag. Websites, apps en sociale media zijn gemeengoed en de vraag naar meer inspiratie en beleving m.b.v. content is groter dat ooit. Het zijn andere tijden, maar de groei zoals toen, is er nu nog steeds en misschien wel meer dan ooit.

Wat was onze visie vroeger? Wat hebben we geleerd? En wat nemen we mee naar een tijd waarin virtual & augmented reality (VR & AR) voeten aan de grond krijgen en Artificial Intelligence (AI) in opkomst is. We willen graag samen met jou terugkijken, stilstaan en vooruitblikken. 

Save the date

Save the Date

Vier en beleef het 25-jarige jubileum van Data Direction samen met ons. Meld je aan!