Boekenpakket

De kracht van drie onmisbare strategieën voor je content(organisatie) nu gebundeld in één boekenpakket.

Bestel gratis

Boekenpakket Data Direction, klantcontactstrategie, contentstrategie, kanaalstrategie
  • Boekenpakket

Slimme content begint bij slimme strategiën

Als contentprofessional ben je nooit uitgeleerd. En dus ook nooit uitgelezen. Daarom stelden wij een boekenpakket samen waarin we de krachten van drie onmisbare strategieën voor je content(organisatie) bundelden. Plus een nieuw deel over pure content; hoe je klanten in het hart raakt en hun vertrouwen wint en behoudt.

Vier kleine boeken, met grote inhoud. Voor iedereen die in korte tijd zijn of haar kennis wil verdiepen of bijspijkeren over contentstrategie, medewerker- & klantcontactstrategie, kanaalstrategie én pure content. De ambitieuze contentprofessional kan zijn of haar hart ophalen bij dit boekenpakket. Door de ondersteunende modellen & instrumenten, stappenplannen en voorbeelden heb je binnen no-time de theorie onder de knie.

Bestel gratis

Kleine boeken met grote inhoud

Het nieuwe boekenpakket van Data Direction bundelt de krachten van drie onmisbare strategieën voor je content(organisatie) in drie boekjes.

  • Boek 1: klantcontactstrategie
  • Boek 2: Contentstrategie
  • Boek 3: Kanaalstrategie
  • Boek 4: Pure Content
Boek 1: klantcontactstrategie

Medewerker- & klantcontactstrategie

De keten van de glimlach

Hoe zorg je ervoor dat je klanten steeds een positieve indruk van je organisatie krijgen? Dat je niet alleen betrouwbaarheid, 24/7 bereikbaarheid of altijd direct antwoord belooft, maar dat je medewerkers, content én kanalen dit ook echt waarmaken?

In dit deel lees je over alle ins en outs van een medewerker- klantcontactstrategie:

  • Je leert wat het belang is en uit welke bouwstenen deze strategie bestaat;
  • Je ontdekt wat klantzekerheden zijn, hoe je deze bepaalt voor je organisatie en wat dit betekent voor medewerkers. 
  • Je maakt een snelle duik in de de medewerker- en klantcommunicatieprocessen. En door duidelijke modellen begrijp je hoe je klantvragen (behoeften) kan koppelen aan de actie(s) van de organisatie.
  • Na het lezen van dit eerste deel weet je hoe je medewerkers continu, consistent en klantgericht kan laten communiceren via de juiste kanalen, met de juiste content en met de meest geschikte ondersteunende middelen. 

Bestel boekenpakket gratis

Boek 2: Contentstrategie

Contentstrategie

DE KISS CODE

In elke organisatie zit een goed verhaal. Maar de vraag is, wat doe je er mee? Met een contentstrategie til je de communicatie en content van je organisatie naar een hoger plan. Jouw klanten herkennen je merk of organisatie aan haar thema’s, boodschappen en eigen Content DNA; altijd in dezelfde juiste stijl, toon en vorm.

In dit deel lees je hoe je bouwt aan een contentstrategie met een eigen content DNA. Aan de hand van ‘DE KISS CODE’ leer je:

  • Wat het belang is en de bouwstenen van een contentstrategie zijn.
  • Hoe je een krachtige ‘paraplu’ voor alle communicatie kan ontwikkelen met krachtige onderliggende thema’s en/of boodschappen.
  • Wat een content DNA is en hoe je deze moet ontwikkelen.
  • Hoe je voor je content samenhang creëert tussen je kanalen en middelen.
  • Hoe je de ambitieus van je organisatie scherp, relatistisch doelen bepaalt en meetbaar maakt.

Bestel boekenpakket gratis

Boek 3: Kanaalstrategie

Kanaalstrategie

VERBINDEN

Jouw klanten verwachten van je merk een naadloze en consistente ervaring binnen en tussen alle communicatiekanalen, online én offline. Dat realiseer je niet alleen met een contentstrategie. Daar komt ook een uitgekiende kanaalstrategie bij kijken.

In dit boekje lees je niet alleen wat het belang is en de bouwstenen van een kanaalstrategie zijn, maar ook:

  • Weet je hoe je met een kanaalstrategie inhaakt op elke fases van een journey, door de juiste kanalen voor je klantcontactmomenten te kiezen. 
  • Je ontdekt aan de hand van handige modellen hoe je de kracht van elk kanaal bepaalt en zo de contactmomenten stuurt.
  • Welke kanaalstrategieën er zijn en voor welke ambities je welke inzet.
  • Hoe je een formule voor een kanaal maakt.
  • Weet je hoe je nog beter aansluit op de wensen en behoeften van je klant en hoe je een eenduidige klantbeleving over alle kanalen kan bieden.

Bestel boekenpakket gratis

Boek 4: Pure Content

Pure Content

Pure Content is pure noodzaak

Eerlijk en open zijn over wat je wel doet en niet doet, is pure noodzaak om het vertrouwen van je klanten te winnen en te behouden. Ben je als organisatie niet puur dan gaan je (potentiële) klanten razendsnel met jouw verhaal aan de haal en heb je jouw boodschap niet meer zelf in de hand.

Leer hoe je pure content naar het hart van je klanten brengt. Hoe je de content binnen alle lagen van je organisatie managet, zuiver houdt en het vertrouwen van je klanten kan winnen en behouden.

Bestel boekenpakket gratis

Boekenpakket Data Direction

Bestel het boekenpakket

Onmisbare kennis voor de contentprofessional. Kosteloos en met één klik binnen tien werkdagen op jouw bureau.

  • Blijf op de hoogte van onze kennis, nieuwste whitepapers en events met één mailing per maand.