Samen met onze klanten gaan we voor het allerbeste

Van startups tot multinationals: Wij kennen de weg van content binnen alle soorten organisaties. Hoe complex de klus ook is, samen vinden we een strategisch of een praktisch antwoord en leggen we het fundament voor een duurzame contentorganisatie.

Kanaalstrategie Data Direction
  • Klantcontactstrategie
  • Contentstrategie
  • Kanaalstrategie
  • Contentorganisatie

ANWB: Hoe worden wij een moderne contentmanagement organisatie?

ANWB Media wilde omschakelen naar een moderne omnichannel content management organisatie. Het was de wens om het publiceren vanuit meerdere systemen te veranderen naar publicatie vanuit één bron (‘single source publishing’).

Lees verder
Contenttools Data Direction
  • Content DNA
  • Contentorganisatie

VGZ: Hoe krijgen en houden we onze content consistent met onze nieuwe huisstijl?

VGZ wilde een nieuwe huisstijl die beter bij het karakter van de organisatie en de tijd paste. Met alleen een nieuw logo en een nieuwe vlag was VGZ er echter niet. Ook de contenthuisstijl moest worden aangepast en de content moest worden herschreven om bij de nieuwe huisstijl te versterken.

Lees verder
  • Contentstrategie
  • Contentmigratie
  • Content DNA

Luchthaven Schiphol: een menselijk merk

Schiphol wil in 2018 the best digital airport in the world zijn en besloot dat het een ‘human brand’ wilde worden. Reizigers, bezoekers, huurders, omwonenden en andere stakeholders moesten in alle communicatie centraal komen te staan. Data Direction hielp de luchthaven deze wensen vorm te geven.

Lees verder
Data Direction workshop contentlab
  • Customer journey
  • Contentorganisatie

UWV: Klanttevredenheid verbeteren door content op maat

Om de klanttevredenheid te verhogen en het aantal klachten terug te dringen, wilde UWV de informatievoorziening verbeteren. De overheidsinstelling schakelde Data Direction in om de contentmanagementorganisatie in te richten en de customer journey uit te stippelen.

Lees verder
  • Contentstrategie
  • Contentarchitectuur
  • Contentorganisatie

Robeco: Content beter laten aansluiten op de doelgroep en de strategie

Robeco is een van de grootste vermogensbeheerders van Nederland, met klanten variërend van particulieren tot institutionele beleggers. Om met deze klanten te communiceren, zette de organisatie een groot aantal middelen in. Dit leverde echter niet het gewenste bereik en resultaat op.

Lees verder
  • Klantvraaganalyse
  • Contentorganisatie

Gemeente Ede: Hoe kunnen we ons contentmanagement efficiënt organiseren?

De gemeente Ede heeft via haar on- en offline kanalen veel contact met burgers, maar in de loop der jaren was er steeds meer inefficiëntie ontstaan in de achterliggende processen. De gemeente schakelde Data Direction in om een klantvraaganalyse uit te voeren en de contentorganisatie in te richten.

Lees verder

Selectie van onze klanten

Ons speelveld is breed en branche-onafhankelijk, variërend van onderwijs- en zorginstellingen tot commerciële organisaties. Wat ze gemeen hebben? Ze nemen content net zo serieus als wij.

  • ANWB
  • Ahold
  • ASR
  • ING
  • VT WOnen
  • Parteon
  • Kadaster
  • Gemeente Rotterdam
  • Gemeente Almere
  • Fontys hogeschool
  • Alliander
  • Schiphol
  • PostNL
  • VGZ
  • UWV
  • Gemeente Ede

Geïnspireerd geraakt?

We vertellen je graag meer over onze aanpak, interessante businesscases of mogelijke maatwerkoplossingen voor jouw organisatie.

Neem contact op