Events

Digitale masterclass operational excellence

  • 4 februari 2021
  • Webinar

Trouwe en loyale klanten is het ultieme doel van operational excellence. Denken en werken met een hoge, proactieve focus op je klant op basis van veel kennis over die klant. Iedere medewerker weet hoe betrouwbare en proactief waarde voor de klant gerealiseerd moet worden. Dan stel je elke klant pas echt centraal doordat je belangen van je klanten behartigt: die van vandaag en die van morgen. In deze digitale masterclass presenteren wij de 6 pijlers van Operational Excellence.

  • Kennissessie

Digitale masterclass Operational Excellence

Operational excellence betekent voor een servicegerichte organisatie het elke dag beter willen voor de klant. Geoptimaliseerde processen zorgen ervoor dat de toegevoegde waarde voor de klant zo hoog mogelijk is. Je organisatie is altijd in staat om de klantbehoefte op de juiste tijd, op de juiste plek en op het juiste moment te realiseren. Een organisatie die operational excellence nastreeft heeft daardoor een grotere en loyalere klantenbasis. Uiteindelijk zorgt dat voor een grotere winstgevendheid en succes voor de organisatie.

In deze masterclass leren we je wat operational excellence betekent voor je organisatie en hoe je het kunt bereiken.

  • Resultaat
  • Inhoud
  • Doelgroep
Resultaat

Wat leer je?

Na de Masterclass Operational Excellence:

  • Weet je wat Operational Excellence is.
  • Weet je wat de succesfactoren zijn van Operational Excellence.
  • Ken je de 6 pijlers van Operational Excellence zodat je alles weet om een hoge toegevoegde waarde aan je klanten te kunnen bieden.
  • Weet je op welke manier elk van die pijlers bijdraagt aan een optimale beleving voor de klant.
  • Weet je hoe je een Operational Excellence traject tot een succes maakt.
  • Heb je ervaring met het kijken vanuit een integrale blik naar de dienstverlening en marketing/communicatie van je organisatie.
Inhoud

Welke onderwerpen komen aan bod?

  • Wat is Operational Excellence?
  • Wat betekent Operational Excellence voor dienstverlening, klantenservice, marketing, content- en kanaalmanagement?
  • Welke rol speelt het Content Organizing Model in dienstverlening, klantenservice, marketing, content- en kanaalmanagement?
  • Welke rol spelen de onderdelen van het Content Organizing Model in Operational Excellence in dienstverlening en marketing/communicatie?
  • Hoe loopt een Operational Excellence traject?
  • Wat zijn valkuilen bij een Operational Excellence traject?
Doelgroep

Voor wie is de masterclass

Wil jij de dienstverlening of marketing/communicatie van je organisatie verbeteren? Deze digitale masterclass helpt je dat te realiseren. De masterclass is voor professionals die zich bezighouden met marketing, communicatie en dienstverlening en de strategische inzet daarvan voor de organisatie.

Dat zijn bijvoorbeeld: marketingmanagers, communicatiemanagers, managers dienstverlening, product owners, en brandmanagers.

Praktische informatie

Wat moet je weten over de masterclass?

  • De masterclass duurt van 13:00 tot 14:30 uur.
  • De sessie is interactief: ongeveer 70% bestaat uit theorie en 30% uit samen dingen doen.
  • Deelname aan de sessie is kosteloos.
  • Deze kennissessie kan ook incompany gegeven worden.
  • Je krijgt na aanmelding een link naar de webinar en meer informatie toegestuurd.