Kennis

Contentexpert Atie de Heer spreker tijdens het event Catch The Shopper

Op donderdag 25 april spreekt Atie de Heer tijdens het event Catch The Shopper over het belang van een sterke contentstrategie.

  • Thema

Raak en verleid je doelgroep met een contentstrategie - en DNA

Veranderde winkelgewoonten, overheidsbeslissingen en klantverwachtingen betekenen dat het winkel- en communicatielandschap in een hectisch tempo blijft veranderen. Van productgericht naar klantgericht, van efficiƫntie tot flexibiliteit, van optimalisatie tot inspiratie en ervaringsgericht. Dit vraagt wat van je merk, organisatie en haar medewerkers.

Atie de Heer (Directeur & Content Organizer bij Data Direction) vertelt tijdens het event Catch The Shopper hoe je dit kan opvangen met een sterke contentstrategie, waarbinnen alle kanalen en middelen aan de orde komen. Hoe je als merk niet alleen consistente en eenduidige boodschappen verspreidt, maar ook hoe je vanuit je unieke content-DNA verhalen kan vertellen in herkenbare content en in de juiste stijl, toon en vorm voor jouw klanten. Want met een contentstrategie en -DNA raak en verleid je jouw doelgroep echt.

Atie de Heer Data Direction Trainer ContentLAB

Atie de Heer

Atie de Heer (directeur Data Direction) is een autoriteit op het gebied van contentstrategie en de organisatie daarvan. Sinds 1995, toen zij Data Direction oprichtte, ondersteunt zij vooral op strategisch-inhoudelijk en organisatorisch gebied klanten als Schiphol, Ahold, PostNL, UWV, ING en ANWB. Haar visie op content beschreef Atie in het in 2011 verschenen boek Content organizing in de praktijk.

Catch The Shopper

Catch the Shopper (voorheen Hoera voor de Folder) vind plaats op donderdag 25 april 2019. Meer informatie over het event, de sprekers en tickets, vind je op de website.

Bezoek de website