Kennis

Data Direction partner van Adfo Groep’s Contentmarketing & Storytelling Event

Op dinsdag 26 september 2017 is het Contentmarketing & Storytelling Event van Adfo Groep. Data Direction is partner en zal deze dag inhoudelijk bijdragen met een ijzersterke break-out sessie over contentstrategie en content DNA.

Break-out sessie

Atie de Heer vertelt tijdens haar break-out sessie hoe je bouwt aan een sterke contentstrategie. Hoe je niet alleen kunt laten zien wie je bent en wat je als organisatie aanbiedt, maar ook hoe je een content DNA ontwikkelt; jouw verhaal in herkenbare content en in de juiste stijl, toon en vorm die aansluit bij jouw doelgroep.

In aanloop naar het Contentmarketing- en Storytelling Event vertelt Atie de Heer in een interview met Marketing Online, Adfo Groep waarom werken aan een contentstrategie het leukste vak ter wereld is, hoe ze zich heeft ontwikkeld tot expert, en hoe je de juiste snaar raakt op het juiste moment.

Over Atie de Heer

Atie de Heer is een autoriteit op het gebied van content; een contentstrategie en het organiseren van content hebben voor haar geen geheimen. Sinds 1995, toen zij Data Direction oprichtte, ondersteunt zij vooral op strategisch-inhoudelijk en organisatorisch gebied klanten als Schiphol, Ahold, PostNL, UWV, ING en ANWB. Haar visie op content beschreef Atie in het in 2011 verschenen boek Content organizing in de praktijk.

Spreker Atie de Heer
Atie de Heer

Over Contentmarketing & Storytelling

Wat werkt wel en wat juist niet? Hoe haal je rendement uit contentmarketing en hoe hou je de kosten binnen de perken? Het Contentmarketing & Storytelling Event is een dag vol inspiratie, cases en best practices op het gebied van contentmarketing en storytelling.

Meer informatie over het event?

Vind meer informatie over de sprekers, het programma en inschrijven op de website van Contentmarketing & Storytelling Event.

Bekijk het event