Kennis

Data Direction spreekt op Frankwatching’s SocialToday Event 2019

Op donderdag 14 februari spreekt content organizer Erwin Schaapman van Data Direction tijdens het Frankwatching event SocialToday.

Blijf future-proof met een creatieve contentstrategie

Hoe maak je als organisatie maximaal gebruik van de mogelijkheden die nieuwe kanalen en middelen bieden?

Kanalen en middelen veranderen continu, maar de noodzaak van een creatieve contentstrategie blijft altijd aan de orde. Na Facebook, WhatsApp en livechat zijn er nieuwe kanalen en middelen, zoals de chatbot, Google Assistant en AI die je ‘moet’ inzetten.

Erwin vertelt tijdens zijn breakoutsessie op SocialToday 2019 hoe je met een creatieve contentstrategie je organisatie beter voorbereidt op de nieuwe kanalen en middelen. Hij deelt de praktische, eerste ervaringen bij klanten als Allsecur, Royal Schiphol Group en Ahold Delhaize. Aan de hand van een aantal voorbeelden laat hij ook zien hoe je vanuit een creatieve contentstrategie betere keuzes maakt en de kracht van innovaties in kanalen en middelen beter kunt benutten. Want met een een creatieve contentstrategie blijf je altijd future-proof.

  • Spreker

Content organizer Erwin Schaapman

Als Content Organizer helpt Erwin Schaapman organisaties hun contentproces optimaal in te richten om zo een uniek, aansprekend en consistent verhaal te vertellen. Hoe? Door samen met jou alle voorwaarden te creëren om doeltreffende content te maken. Dat betekent dat je de juiste tools in huis hebt en iedereen weet wat ‘ie moet doen, vanuit een messcherpe contentstrategie en je unieke content DNA. Erwin doet dat al 10 jaar met veel plezier voor mooie merken zoals PostNL, Robeco, VGZ en Royal Schiphol Group.

LinkedIn

Social Today 2019

Het SocialToday Event is op 14 februari 2019 en vindt plaats in de Jaarbeurs Utrecht. Deze editie staat geheel in het teken van creative strategy, creative content, digital advertising en performance & optimization.

Bezoek de website