Kennis

Expertsessie voice strategie

Wel of geen voice inzetten voor je business? Voice expert Peter Sparreboom gaf antwoord op deze vraag tijdens de expertsessie voice strategie op het Social Today Event van Frankwatching. Heb je het gemist? Binnenkort geeft Data Direction zelf een verdiepende kennissessie over voice strategie.

Bekijk kennissessie

Wel of geen voice inzetten voor je business?

Nieuwe ontwikkelingen in voice technologie zorgen voor nieuwe mogelijkheden en uitdagingen voor organisaties. Of je nu een kleine, middelgrote of grote organisatie bent, het maakt niet uit. Wat wel belangrijk is is voordat je voice wil gaan inzetten, je eerst goed moet nadenken over de strategie. Je hebt bijvoorbeeld antwoord nodig op vragen als: Wanneer is voice van toegevoegde waarde voor je klant? Wat is de rol van voice in je customer journey? Welke voice (stem én audio) past in je merkstrategie?

Voice kan niet zonder strategie

Voice kan met een passende en doordachte strategie een goede nieuwe manier zijn om écht het gesprek met je klant aan te gaan. Ook is het aanboren van nieuwe doelgroepen, zoals laaggeletterde, minder digitaal vaardigen of mensen met een beperking, een kans van voice.

Meer over kennissessie voice strategie
  • Kennissessie

Binnenkort: Kennissessie voice strategie

Wil je nu weten of voice iets voor jou organisatie is? Wat er nodig is om tot een goede voice strategie te komen, wat het je in praktijk oplevert en met welke zaken je rekening moet houden als je voice wil inzetten voor je business? Sluit dan aan bij de gratis kennissessie voice strategie op 22 april in Den Haag. Tijdens de sessie neemt Peter Sparreboom je mee in de wereld van voice.

Aanmelden kennissessie

Voice strategie voor je organisatie?

Wil je weten hoe jouw organisatie voice het beste kan inzetten en hoe je het moet aanvliegen? Wij delen graag onze expertise tijdens een kop koffie.

Neem contact op