Kennis

Van massacommunicatie
naar een-op-een dialoog

Ter ere van ons 25-jarig bestaan heeft Data Direction een documentaire gemaakt over de verschuiving 'Van Reclame naar Content'. De video schets een helder beeld van de transities; van zenden naar interactie en van massa-communicatie naar gepersonaliseerde communicatie.

Bekijk de trailer

Data Direction staat al vijfentwintig jaar stevig met beide benen in de wereld van content. Door de jaren heen hebben wij veel geleerd bij onze prachtige opdrachtgevers en hebben we ondervonden dat het vak ‘content’ een mooi, maar geen eenvoudig vak is. Vaak krijgen we te horen ‘wat is content?’ of ‘waarom moet je content managen?’ of ‘waarom moet je alles van je doelgroep weten om met creatieve content effect te hebben?’.

Met nieuwe modellen, moderne technieken en een eigen zienswijze over het vak delen wij onze kennis en kunde met opdrachtgevers en vakgenoten. Het 25-jarig bestaan van Data Direction was voor ons de reden om een documentaire te maken. In de documentaire ‘van Reclame naar Content’ laten wij onze visie over het vak vertellen door zes vakgenoten.

Trailer ‘Documentaire Van Reclame naar Content’

Naast de documentaire is de transitie van reclame naar content ook in een tijdlijn weergegeven. De ontwikkeling van print naar piepende modems en het razendsnelle internet hebben een prominente plek in deze 25 jaar vakgeschiedenis.

Bekijk de hele documentaire & tijdlijn
  • Event

Terugblik 25-jarig jubileum Data Direction

Tijdens de jubileumviering ‘25 jaar content’ op donderdag 9 mei in Museum voor Communicatie werden grappige en serieuze momenten uit 25-jarig bestaan van Data Direction aangehaald. Door de aanwezig van onze klanten, relaties en vrienden kijken wij terug op speciaal en bijzonder geslaagde jubileum viering.

Bekijk alle foto's

Leer ons beter kennen

Nieuwsgierig geworden naar de ervaring van 25 jaar?

Neem contact op