Workshops

Klantcontactstrategie

  • 7 juni 2018
  • Den Haag

Elk contact met je (potentiële) klant is een kans om een positieve indruk van je organisatie te geven. Kies voor een klantcontactstrategie, zodat elke klant zijn ervaring het delen waard vind.

Meld je nu aan

  • ContentLAB

Klantcontactstrategie

Het contact dat klanten met je organisatie hebben, is bepalend voor jullie onderlinge relatie. Prettige ervaringen zijn voor beide partijen erg waardevol. Maar als het misgaat, kan het imago van je organisatie een flinke deuk oplopen.

Programma

Tijdens het ContentLAB Klantcontactstrategie kom je er achter hoe je door de inzet van je content, medewerkers en kanalen een klantervaring creëert die het delen waard is.

We werken hard aan het programma. Deze komt binnenkort online. Wil jij alvast gegarandeerd een plek? Schrijf je alvast in via het formulier onderaan de pagina.

Meld je aan
  • Tijdlijn
  • Werkwijze
  • Doelgroep
  • Praktische informatie
Tijdlijn

Hoe ziet het programma eruit?

11:00 – 12:00 Theorie Klantcontactstrategie
12:00 – 13:00 Lunch
13:00 – 13:45 Case
13:45 – 14:45 Sprint 1
14:45 – 15:00 Break
15:00 – 15:30 Sprint review
15:30 – 16:30 Sprint 2
16:30 – 17:00 Sprint review
17:00 – 17:30 Netwerkborrel

Werkwijze

Volgens welke methodiek werk je tijdens het ContentLAB?

Tijdens het ContentLAB ga je scrummen met content. Je wordt ingedeeld in een scrum team. In twee intensieve sprints ontwikkel je samen met andere professionals een kanaalstrategie voor een fictieve organisatie. De stories voor deze sprints zijn vooraf al bepaald en ga je met jouw team samen uitwerken.

Geen ervaring met scrum? Dat is geen probleem! Voordat we starten met de sprints, leggen we uit waarom en hoe we het gaan toepassen tijdens de workshop.

Doelgroep

Voor wie is het ContentLAB?

Het ContentLAB is voor professionals die de strategische inzet van content en kanalen in hun organisatie willen optimaliseren. Dat zijn bijvoorbeeld contentmanagers, marketingmanagers, communicatiemanagers, contentstrategen, product owners, en brandmanagers.

Praktische informatie

Wat moet je weten over het ContentLAB?

  • Van 11:00 uur – 17:30 uur.
  • Koffie, thee, water, frisdrank, vers fruit, een uitgebreide lunch en tussendoortjes zijn inbegrepen.
  • Na afloop ontvang je een certificaat van deelname.
  • Het maximale aantal deelnemers is 30 personen.
  • Een gedeelte van de dag werken de deelnemers in teams van max. 8 personen.
  • Elk team heeft een eigen begeleider (scrum master).
  • Deelname is kosteloos.
  • Het ContentLAB kan ook incompany gegeven worden.
Atie de Heer Data Direction Trainer ContentLAB
  • Trainer

Atie de Heer

Atie de Heer is de ervaren trainer van het ContentLAB en een autoriteit op het gebied van contentorganisatie, klantcontact- en contentstrategieën. Nadat ze Data Direction in 1995 oprichtte, stond Atie met haar glasheldere visie aan de wieg van vele succesvolle content- en kanaalprojecten. Zo ondersteunde ze organisaties als ABN AMRO, Ahold, PostNL, UWV, ING, Schiphol en ANWB op strategisch-inhoudelijk en organisatorisch gebied. Om haar kennis en ervaring met zo veel mogelijk mensen te delen, schreef ze er een boek over: Content organizing in de praktijk.

Locatie & bereikbaarheid

De ContentLAB workshops van Data Direction worden gehouden in Het Nieuwe Kantoor (HNK) in Den Haag, eenvoudig te bereiken vanaf de A4 (routebeschrijving).

Meld je aan voor de workshop Klantcontactstrategie op 7 juni

  • Deelname aan het ContentLAB is kosteloos. Je kan tot uiterlijk een week voor het LAB jezelf kosteloos afmelden via info@datadirection.nl. Meld jij je niet (op tijd) af? Dan zijn wij genoodzaakt om de kosten voor deelname in rekening te brengen aan jou of jouw organisatie.

    *Tijdens het ContentLAB laat Data Direction professioneel beeld maken als algemene impressie van de workshop. Deze beelden kunnen door Data Direction ten behoeve van commerciële doeleinden gebruikt worden, tenzij je daartegen bezwaar hebt gemaakt.