Modellen & Instrumenten
Bouwen aan een sterke strategie voor je content? Met onze modellen, sheets en instrumenten helpen we je verder.
Breng content naar het hart van je organisatie met onze tools voor je content.
User Persona Sheet
Breng je doelgroep in kaart met het User Persona Sheet en laat content beter op hen aansluiten. Download gratis het sheet.
Content-DNA model
In elke organisatie zit een goed verhaal. Hoe laat jij dat zien in je content? Creƫer een Content-DNA. Download gratis het model.
Content DNA Wijzer
Wat betekent jouw Content DNA? Welke consequenties heeft het voor je content? Werk het uit in de Content DNA wijzer.
De Gouden Cirkel
Start bij de essentie. Wat is de ‘Why’ van jouw organisatie? En hoe en met wat geef je hier invulling aan? Werk het uit op de Gouden Cirkel.
Voice Canvas
Ga je bezig met een voice applicatie? Met het voice canvas werk je doelgericht een ‘intent’ uit en ben je zeker dat je de belangrijkste klantvragen beantwoordt.
Kanaalformule
Kanaalformules zijn een essentieel onderdeel van de kanaalstrategie. Het maakt duidelijk welk kanaal waarvoor staat en waar een kanaal voor ingezet wordt.
Relatieve kracht & voorkeur kanalen
In het model ‘Relatieve kracht en voorkeur kanalen’ geef je aan wat de relatieve kracht van elk kanaal is dat je organisatie gebruikt richting haar doelgroep(en). Zo richt je de kanaal- en middelenmix optimaal in.
Customer journey en publicatieflow
Werk zelf een customer journey of klantreis uit met ons template. Zo werk je gestructureerd naar een model waarin elk kanaal optimaal een stap moet ondersteunen.
Workshops
We hebben meer in huis
Deze modellen zijn nog maar het topje van onze content-ijsberg. Laat je inspireren door onze blogs en whitepapers.