Download het Content-DNA model

In elke organisatie zit een goed verhaal. Hoe laat jij dat zien in je content? Past je content bij je organisatie? Creƫer een eigen Content-DNA. Download gratis het model.

Download het Content-DNA model

Wat kan ik met het Content-DNA model?

Wil je als organisatie authentiek overkomen? Dan is het belangrijk om de stijl van je content te laten passen bij het karakter van je organisatie. In het content-DNA model kun je eenvoudig de match maken tussen de eigenschappen van je organisatie (bovenin de cirkel) en de eigenschappen die je als organisatie belangrijk vindt in je content (onderin de cirkel).

De eigenschappen van je organisatie kun je niet kiezen: je organisatie is bijvoorbeeld jong en dynamisch, of het is bijvoorbeeld professioneel. De stijl is product georiƫnteerd, gericht op technologie of design, of juist klantgericht. Hoe je voice en toon zijn en het ritme van de content is kun je wel kiezen. Warm en menselijk of strak en zakelijk? En afwisselend of voorspelbaar? De uitdaging zit in een combinatie die werkt: klantgericht en menselijk past, maar technologiegericht en warm is een moeilijke combinatie.

We helpen je graag verder

We stellen graag onze modellen ter beschikking. Maar heb je een specifieke vraag of een concrete uitdaging? Laat het ons weten. Of meld je hieronder aan voor onze nieuwsbrief en ontvang eens per kwartaal alle ins en outs over content.

Neem contact met ons op