Over ons

Content organizing in de praktijk

‘Content Organizing in de praktijk’ biedt de lezer de meest doordachte methodieken, modellen en relevante ontwikkelingen op het vakgebied van content organizing.

Bewezen succesvolle methodieken, modellen en trends

Het boek zoomt in op de strategie, het management en de inzet van content voor je socialmediakanalen. Aan de hand van een aantal praktijkcases wordt duidelijk hoe verschillende soorten organisaties content organizing toepassen en wat het ze heeft opgeleverd.

Content Organizing in de praktijk gaat ook in op de verschillende niveaus die je contentorganisatie kan bereiken, met ‘thought leader’ als ultieme doel. Het boek behandelt de klantcontactstrategie, de contentstrategie en hoe deze wordt vertaald naar een kanaalstrategie. Daarnaast bevat het tips om je medewerkers en klanten contentmatig te ondersteunen (customer journey).

Atie de Heer Data Direction Trainer ContentLAB
  • Auteur

Atie de Heer

In 1995 richtte Atie de Heer Data Direction op en stond met haar glasheldere visie aan de wieg van vele succesvolle contentprojecten. Zo ondersteunde ze organisaties als ABN AMRO, Ahold, PostNL, UWV, ING, Schiphol en ANWB op strategisch-inhoudelijk en organisatorisch gebied. Om haar kennis en ervaring met zo veel mogelijk mensen te delen, schreef ze het boek Content organizing in de praktijk.

Boekrecensie 'Content Organzing in de praktijk'

Alles over het strategisch inzetten van content’. Niets is minder waar. Door content breed te definiëren, gaat Atie de Heer in dit zowel strategische, tactische als operationele boek veel verder dan de inzet van content voor websites alleen. Een aanrader als je je contentblik wilt verbreden en bedrijfsdoelstellingen nog beter wil bereiken.

Sandra van Heeswijk, Frankwatching
Boek Content Organizing in de Praktijk
  • Boek

Content organizing in de praktijk

Meer leren? Bestel het boek.

Bestellen

Meer over Content Organizing

Meer leren? Maak een afspraak. We vertellen je graag alles.

Neem contact op