Over ons

Content organizing

Met de inzet content organizing ontwikkel en manage je content die altijd doelgroep- en dialooggericht is. Dit zorgt voor succesvolle klantcontacten en medewerkers die precies weten welke informatie ze nodig hebben om klanten goed te helpen.

Content is je sleutel voor succes.

Goede en slim ingezette content ondersteunt elk klantcontact, maakt klanten meer tevreden en voegt waarde toe aan je organisatie. Maar: waarde creƫren met relevante content kan alleen met een goede contentstrategie en de juiste contentinstrumenten.

Het Content Organizing Model

Het Content Organizing Model is een integrale aanpak voor je content, gebaseerd op vele jaren praktijkervaring, business cases bij honderden organisaties en wetenschappelijk onderzoek.

Het model behandelt op verschillende niveaus alle onderdelen in je organisatie waarvan content de kern vormt.

Content organizing Data Direction

  • Onze aanpak

Groei in het Content Organizing Model

Eerst analyseren we via een audit in welke fase je organisatie zit. Per onderdeel, bijvoorbeeld alleen voor je contentstrategie of je contentorganisatie. Of integraal, aan de hand van interviews, vragenlijsten en checklisten. Ook kunnen we een content-, kanaal- en ICT-analyse van je contentsystemen maken.

De resultaten van de audit en analyse maken duidelijk hoe en welke content organizing-activiteiten je duurzaam kunt professionaliseren en verbeteren. Daarbij vertellen we ook wat je daarvoor moet doen en wat het oplevert (business case).

Boek Content Organizing in de Praktijk
  • Boek

Content organizing in de praktijk

Het boek ‘Content organizing in de praktijk’ bied je de meest doordachte methodieken, modellen en de laatste ontwikkelingen op het vakgebied van content organizing.

Meer informatie

Meer over content organizing?

Wil je meer weten over content organizing? We vertellen je graag alles.

Neem contact op