Quickscan voor je
content & organisatie

Met de quickscan ontdek je in hoeverre jij als organisatie een efficiënte contentorganisatie bent. De resultaten laten bijvoorbeeld zien ‘hoe je het doet’, hoe effectief je contentstrategie is en geven een goede indruk van de punten die voor verbetering vatbaar zijn. Zo weet je na de quickscan precies waarmee je aan de bak kunt.

Doe de quickscan

Hoe werk het?

Wil je snel weten in welke ontwikkelingsfase je contentorganisatie zit? Data Direction heeft er een quickscan voor ontwikkeld.

  • Quickscan aanvragen
  • Doe de quickscan
  • Inzicht & score
  • Uitgebreid advies
Quickscan aanvragen

Vraag de quickscan aan via het onderstaande formulier. Na je aanvraag wordt je gelijk doorverwezen naar de quickscan.

Mocht je liever op een ander moment de quickscan willen doen? We sturen je ook per mail een toegangslink naar de quickscan zodat jij deze kunt doen op het moment dat voor jou uitkomt.

Vraag de quickscan aan

Doe de quickscan

De quickscan bestaat uit een online meerkeuzevragenlijst en is binnen twintig minuten in te vullen. Klinkt misschien lang, maar om een goed beeld te krijgen van de manier waarop content in jouw organisatie georganiseerd en gemanaged wordt, is aandacht en tijd nodig.

Start de quickscan

Inzicht & score

Nadat je alle vragen van de quickscan hebt beantwoord en verzonden, sturen we je binnen zeven werkdagen per mail een overzicht van de meest belangrijke en opvallende inzichten.
Highlights die een schets geven van wat je als contentorganisatie goed doet en waar er nog verbeterpunten liggen.

Doe de quickscan

Uitgebreid advies

Nadat je van ons een overzicht van de meest belangrijke en opvallende inzichten hebt ontvangen nemen we (telefonisch) contact met je op om deze samen te bespreken en om eventueel een afspraak in te plannen.

Waarom een afspraak? Tijdens de afspraak nemen we uitgebreid de tijd om samen met jou alle inzichten door te nemen. Waar staat jouw organisatie nu en waar wil ze naartoe? Wat zijn de verbeterpunten en hoe pak je die aan? Zomaar een paar vragen die we beantwoorden.

Start de quickscan

  • Contentexpert

Erwin Schaapman

Eén van de contentexperts van Data Direction is Erwin Schaapman. De resultaten uit jouw quickscan komen bij hem binnen. Erwin weet als geen ander hoe je als organisatie je contentproces optimaal kan in richten, om zo een uniek, aansprekend en consistent verhaal te kunnen vertellen. Vanuit een messcherpe contentstrategie, een unieke content DNA en met een doordachte strategie voor je kanalen. Het creëren van draagvlak en werken op het snijvlak van content, communicatie en IT doet Erwint al 10 jaar met veel plezier voor mooie merken zoals PostNL, Robeco, VGZ en Royal Schiphol Group. 

Vraag de quickscan aan

Quickscan aanvragen

Krijg direct toegang tot de quickscan via het onderstaande formulier.